W samym środku tygodnia udało się zorganizowac szybki plenerek Gosi i Marcina :-)

Na szczęście pogoda nam dopisała (co ostatnio w okolicach Łodzi nie zdarza się często niestety). Zwiedziliśmy trzy parki i ukochane centrum handlowe łodzian, czyli Manufakturę ;-)
Tym razem w fotografowaniu dzielnie pomagał mi Błażej i dzięki niemu powstało też kilka zdjęć tzw Backstage (przy okazji zapraszam na blog Błażeja, czyli Blaise Blog ).

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z tej sesji.....









Name:

Komentarze:

18.07.2009, 11:23 :: 78.8.126.47
Fatman
@laur
Długo z nimi rozmawiam, starm się zarazić entuzjazmem. Prawie zawsze się udaje :-)

11.07.2009, 11:59 :: 91.146.192.11
laur
Czy ty bijesz pare młodych żeby zmusić ich do wspópracy? :-)

10.07.2009, 12:46 :: 79.189.1.190
elixir
Mili ludie. Kiedy ma być dynamizm..jest..kiedy spokój..jest spokój. Fajne!

22.06.2009, 15:29 :: 193.16.255.241
Fatman
Dlaczego na CF takie foty ? A tak na szybko ;-)P I żeby na blogu wypadło lepiej (jako całość) ;-)

22.06.2009, 14:26 :: 88.220.50.244
szumigt
Uuuuooo 1 backstage :-) Ja mialem okazję zobczyć już Cię przy pracy ... ale nie wyglądałeś tak jak tutaj :-) Nie mówię o ubiorze oczywiście.

Foty już opisywałem na GG ale powtórzę jeszcze raz ... ten plener mnie totalnie rozwalił. Super.

PS. Dlaczego na CF wybrałeś akurat takie foty ??

22.06.2009, 12:01 :: 193.41.113.146
wasyl
Fatman jaki Ziooom! Hehehe :)
Ale zarąbista sprawa - D3 + 70-200 2.8 a wygląda jak kompakcik jakiś w Twoich rękach :) Hehehe :D
Czarno-białe przy stoliku, te 2 na mostku i to wśród listków baardzo mi się podobają :)

21.06.2009, 08:26 :: 78.8.115.135
Fatman
:D

eeee spoko, uśmiechają się ;-)

19.06.2009, 23:50 :: 88.156.189.136
xnb (aries.mehehe)
Ciekawie tak zobaczyć Cię przy pracy :) Generalnie tylko avatar na forum widzę, aż tu nagle...

PS. Wygląda trochę, jakbyś tą parę terroryzował, hehe ;)